پیام تقدیر منصور جعفری نژادکوهبنانی

پیام تقدیر منصور جعفری نژادکوهبنانی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان

وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَاناً نَصِیراً

به نام آن خالقی که آغاز و انجام کارها به پروانه ی سلطان ارادت و مشیت اوست

همکاران و دوستان درودی خالصانه نثار وجود گهربارتان

در بینش انسان مسلمان ، مسولیت چیزی نیست جز قبایی از آتش مگر آنکه به حقش قیام شود.در قاموس مسلمان نیز هر نصبی عزلی دارد و هر آمدنی رفتنی لذا نه به نصبش مسروریم ونه به عزلش محزون .

خدای را شاکرم که رخصتی به بنده عنایت فرمود تا پس از۵ سال و ۴ ماه خدمت به جامعه ورزش وجوانان قهرمان وغیور این دیار و کسب تجربه در جوار دوستان و همکاران عزیزی چون شما که با دیدارتان چشمم روشن و قلبم گلشن می گردد، با چشمی گریان به خداحافظی بپردازم.

این مدت زمانی که سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان را عهده دار بوده فقط و فقط توفیق خدایی بوده است و اگر توفیقی نصیب بنده شده چیزی نبوده جز لطف خدا و همراهی همکاران محترمم در دستگاه مربوطه ، روسای هیاتهای ورزشی ، پیشکسوتان ،مربیان ، قهرمانان ، داوران ، حضور با نشاط ورزشکاران عزیز و حمایت بی دریغ ورزش دوستان جامعه.

تلاشم این بوده که در طول خدمت رضای خدا را در نظر بگیرم و اگر هم موفقیتی بوده است، برای این بوده که برای رضایت افراد نباشد.

ای نور دلم ، بندگی خلق روا نیست خواهم که به درگاه خدا بنده بمانیم

دوست داشتم کار انجام بدهم با کمک شما عزیزان. اگر بحثی بوده، حرفی بوده، دعوایی بوده، به قول آقای فردوسی پور، با هم اختلاف نظر داشتیم همه به خاطر کار بوده است، با تمام توان جهت رشد و توسعه ورزش و برافراشته شدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و خواهم کرد.

از فرماندار محترم ، امام جمعه عزیز ، نماینده محترم ، مدیرکل وهمکاران محترم اداره کل ورزش وجوانان ، بخشداران ، مسئولین محترم ادارات ونهادها ، روسای هیاتهای ورزشی ، پیشکسوتان ،مربیان ، قهرمانان ، داوران ، ورزشکاران ، مردم عزیز ، غیور وولایت مدار کوهبنان وبخش طغرالجرد و تمامی کسانیکه برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان کوهبنان کمک حال بنده بوده اند، بر خود واجب می دانم همت والا و الطاف بی آلایش کلیه این عزیزان را بستایم و قدردان آنان باشم و استمرار لطف و محبتشان را در حق بنده بطلبم.

ضمن عرض خداحافظی و تقاضای حلالیت از شما سروران ارجمند و صمیمی ؛ امید آن دارم که الهه ی مودت ، ما را به عز وصال، متصل نماید.

دعا گویتان هستم که دل در قرب کرم است و جان در انتظار یار و در پیش رو ، حجاب بسیار؛

به دعا آمده ام هم به دعا دست بر آر که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما .

ارداتمند همه شما

منصور جعفری نژادکوهبنانی

🌺روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان

پیام تقدیر منصور جعفری نژادکوهبنانی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان
پیام تقدیر منصور جعفری نژادکوهبنانی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنانپیام تقدیر منصور جعفری نژادکوهبنانی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان

 

Check Also

باشگاه بدنسازی اکسیژن ویژه بانوان افتتاح شد

باشگاه بدنسازی اکسیژن ویژه بانوان با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی …