قوانین و مقررات

شما کاربران گرامی به جهت دسترسی و استفاده از این سایت بایستی شرایط و الزامات و قوانین اشاره شده در ذیل را دقیقا رعایت نمایید . شما با ورود به این سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى “شرایط و الزامات” را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت ورزش کوهبنان در این زمینه ملغى و بی اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با “شرایط والزامات” لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.

وب‌سایت ورزش کوهبنان ، تلاش دارد تا طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران ، قوانین حاکم بر جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیک فعالیت ‌نماید و کاربران محترم ، موظفند هیچ‌گونه مطالب سیاسی و یا مغایر با شؤونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند. در صورت اثبات این امر، مسئولیت مستقیم با آن کاربر بوده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ی خود ایشان خواهد بود.
با توجه به اینکه دقت و تلاش زیادی در جهت تهیه و ممیزی اطلاعات و اخبار گردآوری شده در سایت ورزش کوهبنان اعمال شده و تا حد امکان منابع اخبار و اطلاعات درج شده در سایت مشخص و عنوان شده است ، لذا به هیچ وجه نمی توان دقت و صحت آنها را تضمین و یا ادعا نمو‌د. بنابراین سایت ورزش کوهبنان هیچ‌گونه تعهد و یا مسئولیتى در قبال ارجاع به اطلاعات گردآوری شده از سایت‌ها ، اشخاص ، شرکت‌ها و … را به عهده نمی‌گیرد.
استفاده ، مرور و جستجوی شما در سایت با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد لذا سایت ورزش کوهبنان تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این را سایت ندارد.
اطلاعات و اخبار و تمامی مواردی که در سایت ورزش کوهبنان درج گردیده است تا حد امکان سعی شده تا از منابع رسمی و مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردآوری گردد و هیچ نوع رابطه‌ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند. لذا مسئولیت مستقیم آگهی‌ها، با آگهی دهندگان آن بوده و صحت و سقم آن توسط سایت ورزش کوهبنان ادعا و یا تضمین نمی‌شود. کارکنان این سایت همواره این شعار را مد نظر دارند
سایت ورزش کوهبنان ، جهت نمایش آگهی‌ها چه به صورت عادی و چه به صورت ویژه، قرارداد و یا تعهد نامه‌ای با آگهی دهندگان منعقد نمی‌کند. مطالب مندرج در آگهی‌ها ممکن است توسط آگهی دهندگان بصورت مداوم تغییر یافته و یا ویرایش و به روز شوند. لذا سایت ورزش کوهبنان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی‌هایی درج شده در سایت که مغایر با ضوابط رسمی کشور عزیرمان نباشد را نمی‌پذیرد و این سایت صرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط آگهی دهندگان بوده و تمامی کاربران ملزم به مطالعه دقیق و رعایت موارد اعلام شده می‌باشند.
هرگونه پیام یا مطلبى از جمله اخبار ، آگهی، عکس، ویدئو و غیر که به سایت ورزش کوهبنان ارسال مى‌گردد غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد . تمامی اخبار و اطلاعات و مطالب ارسال شده به سایت ورزش کوهبنان مى‌تواند توسط سایت و کاربران آن به هر منظورى و بصورت غیر محدود برای باز‌تولید ، پخش ، افشاءِ ، مخابره ، نشر و یا ارسال و الصاق بکار رود.
سایت ورزش کوهبنان در قبال اخبار و اطلاعات سایت‌های دیگرى که با این سایت مرتبط بوده و لینک شده باشند و یا لینک آنها در این سایت قرار داشته باشد، مسئولیتی ندارد. این سایت‌ها توسط اشخاص و یا شرکت‌های دیگرى غیر از سایت ورزش کوهبنان ایجاد شده‌اند. سایت ورزش کوهبنان بعنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایت‌ها نمی‌باشد.
سایت ورزش کوهبنان به هیچ سازمان ، نهاد و تشکل عمومی ، دولتی و نیمه دولتی وابسته نیست و بصورت خصوصی اداره می‌شود و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ورزش کوهبنان می‌باشد.
ارائه خدمات یا نرم‌افزارهای رایگان باعث ایجاد حقی برای کاربر یا شخص ثالث نخواهد شد و در صورت لزوم ، سایت ورزش کوهبنان می تواند با صلاح‌دید خود از ارایه خدمات رایگان به کاربران خودداری نماید.
اخبار، اطلاعات ، اسناد و مدارک درج شده در این وب سایت ممکن است شامل اشکالات تحریری یا غیرعمدی باشد لذا سایت ورزش کوهبنان این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان و در صورت صلاح‌دید خود ، نسبت به رفع هر نوع اشکال و یا حذف قسمت یا قسمت‌هائی از سایت اقدام نماید.‌ سایت ورزش کوهبنان ممکن است هر نوع تغییرات دیگری که در محتوای اخبار ، اطلاعات ، محصولات ، برنامه‌ها ، خدمات و یا قیمت‌ها (در صورت موجود بودن) و … لازم باشد را در هر زمان و بدون اطلاع انجام دهد.
هرگونه سوءاستفاده از نام وب سایت ورزش کوهبنان و خدمات مرتبط با آن کاملاٌ ممنوع می‌باشد.
قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق نامه حاکم خواهند بود.
کاربران گرامی هرگونه اشکال و ایراد و یا نکته‌ای مبهم در این موافقت نامه مشاهده می‌نماییدکه نیاز به توضیحات کامل‌تر و یا ایجاد شفافیت بیشتری دارد ، با ذکر مطلب و صفحه مربوطه با مدیریت سایت ورزش کوهبنان اطلاع‌رسانی نمایید . مدیریت سایت ورزش کوهبنان سعی و تلاش خواهد نمود در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نگرانی و مشکل به وجود آمده اقدام نماید.
با توجه به مقررات و شرایط استفاده از وب سایت‌ها ، در هر زمانی که لازم باشد سایت ورزش کوهبنان مى‌تواند این شرایط و الزامات را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما کاربران گرامی ملزم و متعهد خواهید بود تا این تجدید نظرها را بپزیرید . بنابراین لازم است هر از چند گاهی ، این شرایط و الزامات را مرور و مطالعه فرمایید تا از شرایط و الزامات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شوید.