همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان برگزار شد

همزمان با هفته دولت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با هفته دولت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به همت فرمانداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت دوچرخه‌سواری، همایش دوچرخه‌سواری از حرم مطهر شهدای گمنام تا حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه کوهبنان بعدازظهر امروز برگزار شد.

دوچرخه‌سواران با پیمودن مسیر خیابان‌های برهان‌الدین، شیخ ابوسعید و بلوار شهدا ضمن غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا با آرمان‌های بلند حضرت امام و شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

ذبیح‌الله شهنازی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان در حاشیه این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی این دو شهید این است که تا پایان عمر خود در کنار حضرت امام ماندند و لحظه‌ای از خط ولایت و رهبری عدول نکردند تا اینکه در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: ورزشکاران در دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوران هشت ساله دفاع مقدس و در تمام میادین و عرصه‌ها در طول ۳۵ سال گذشته حضوری گسترده و فعال داشته و بارها در میادین مختلف ورزشی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

شهنازی ادامه داد: بسیاری از شهدا در گذشته در تیم‌های مختلف ورزشی حضور داشتند، اما چون احساس تکلیف و وظیفه کردند، درس و بحث و ورزش را رها کردند و داوطلبانه به جبهه‌های جنگ شتافتند.

جواد مجیدی مسئول هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان بیان داشت: در طول چند سال گذشته این هیئت توانسته حدود ۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان را به این ورزش با ارزش جذب کند.

وی گفت: در تمام برنامه‌ها و مناسبت‌ها هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان حضوری فعال دارد و دوچرخه‌سواران با لباس مخصوص به همراه دوچرخه خود در برنامه‌ها شرکت دارند.

مجیدی ادامه داد: در طول سال چندین همایش دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود که همایش پدربزرگ‌ها به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با استقبال بی‌نظیر دوچرخه‌سواران قدیمی روبه‌رو می‌شود.IMG_9288

وی از شرکت دوچرخه‌سواران کوهبنانی در مسابقات استانی و کشوری همراه با کسب رتبه، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه دوچرخه‌سواران در شهرهای مقدس قم و مشهد، اعطای وام خرید دوچرخه و… در کوهبنان خبر داد.

 

Check Also

همایش دوچرخه سواری از شهدای گمنام تا امامزاده سلیمان شاه

💠 همایش دوچرخه سواری از شهدای گمنام تا امامزاده سلیمان شاه 💠 کمیته کودکان و …