نشست صمیمی پیشکسوتان و فعالان عرصه فوتبال شهرستان کوهبنان

حضور رئیس جدید النصب اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان نشست صمیمی پیشکسوتان و فعالان عرصه فوتبال برگزار شد .

در ابتدایی این جلسه حاضرین ضمن بررسی مشکلات این رشته ورزشی پر طرفدار در شهرستان نظرات و پیشنهادات خود را جهت رفع مشکلات فرتبال شهرستان ارائه دادند .

در این مراسم همچنین عده ای از جوانان فعال در این رشته ضمن حضور ، خواسته های قشر جوان را با مسئولین مربوطه در میان گذاشتند.

در پایان این جلسه منصور جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت : از جمله مشکلات عده ی این شهرستان در این رشته و دیگر رشته ها ی ورزشی کمبود آموزش های آکادمیک و حرفه ای در سطوح مختلف است که تصمیم گرفته شد یکدوره کلاس مربیگری فوتبال با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در اردیبهشت ماه ۹۴ برگزار گردد که خواهشمند است  فوتبال دوستان ضمن شرکت در این کلاس ها به علاقه مندان مربیگری در رشته فوتبال در شهرستان اطلاع رسانی کنند .

وی ادامه داد از دیگر مشکلات و معضلات شهرستان مسائل مربوط به کمیته داوران و کمبود داور مورد تایید این کمیته می باشد که برای رفع این مشکل نیز کلاس داوری سطح D در اردیبهشت ماه ۹۴ برای علاقه مندان در نظر گرفته است که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

جعفری تاکید کرد یکی از مشکلات شهرستان کوهبنان علاقه مند نبودن جوانان به بازی در زمین فوتبال چمن و روی آوردن به فوتسال در شهرستان می باشد که در این خصوص باید عرض شود که در سال های گذشته لیگ فوتبال کوهبنان یکی از پویا ترین لیگ های شمال استان بود که با استقبال خوبی از سوی فوتبالیست های کوهبنان و حتی شهرستانهای اطراف برگزار می شد که در این جلسه مصوب گردید این لیگ در ابتدای سالجاری شروع به فعالیت نمایید .

وی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی و مدارس فوتبال در رده های سنی مختلف و تشکیل کادر جدید هیات فوتبال و فعال کردن کمیته های مختلف این هیات درآینده ای نزدیک خبر داد.

منصور جعفری برگزاری جلسات مختلف با حضور و هم اندیشی پیشکسوتان ، ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش را یکی از ملزومات ضروری پیشرفت در ورزش کوهبنان دانست و تصریح کرد که مبنای کاری ما حضور پیشکسوتان ورزش در کنار جوانان شهرستان می باشد .

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت : در این جلسه همچنین مشکل   فقدان نماینده تیم منتخب شهرستان در لیگ استان مورد بررسی قرار  گرفت .

Check Also

باشگاه بدنسازی اکسیژن ویژه بانوان افتتاح شد

باشگاه بدنسازی اکسیژن ویژه بانوان با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی …