بیش از ۵۰ فعالیت فرهنگی ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۸

کمیته ورزش و جوانان دهه فجر شهرستان کوهبنان با محوریت برنامه ریزی فعالیتهای ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین هیئتهای ورزشی فعال در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد. منصور جعفری نژاد کوهبنانی مسئول کمیته ورزش و جوانان دهه فجر شهرستان در این جلسه گفت : فعالیتهای کمیته ورزش و جوانان دهه فجر از اول بهمن ماه آغاز و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود : تعداد ۲۵ هیئت ورزشی در شهرستان فعال هستند که تعداد ۱۵ هیئت ورزشی در ایام الله دهه فجر برنامه های خود را به کمیته ورزش و جوانان اعلام نموده که این برنامه ها شامل : مسابقات ورزشی،جشنواره های ورزشی و بومی محلی،همایش های ورزشی و همگانی و برنامه های فرهنگی گل افشانی قبور شهداء، دیدار با خانواده شهداء یادواره شهدای ورزشکار روستایی عشایری می باشد.

جعفری نژاد به اولین یادواره شهدای ورزشکار روستایی وعشایری که به همت هیئت روستایی و بازی های بومی محلی در ایام فاطمیه برگزار می شود به عنوان برنامه شاخص کمیته ورزش و جوانان دهه فجر اشاره کرد و گفت به هیئت های ورزشی اعلام شده تا طوری برنامه ریزی نمایند برنامه های شاد و متنوع شامل جشنواره های ورزشی بعد از ایام فاطمیه برگزار و در ایام فاطمیه فقط مسابقات ورزشی برگزار گردد.

درپایان از همکاری و همراهی هیئتهای ورزشی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان

 

Check Also

مسابقات داژبال بین دختران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرستان کوهبنان

مسابقات داژبال بین دختران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرستان کوهبنان گرامیداشت ماه رمضان در سالن ورزشی …